آجر نسوز قم با تغییر دما تغییر رنگ می د هد

آجر نسوز قم یکی از کم مصرف ترین مصالحی هستند که می توان با آن ها ساخت، زیرا دارای ظرفیت گرمایی 0.84 ژول بر کلوین است. این کمک می کند تا گرما و هوای خنک وارد نشود.

این را با چوب مقایسه کنید که فقط 0.42 ظرفیت گرمایی دارد و می بینید که آجرها تقریباً دو برابر مقدار گرما را نگه می دارند. برای بهترین نتیجه، آجر را با عایق ترکیب کنید. خانه های آجری بهتر از وینیل و چوب در برابر آزمون زمان مقاومت می کنند.

آنها می توانند بدون ترک خوردگی یا فرورفتگی در برابر ضربه های زیاد مقاومت کنند. این همچنین به این معنی است که آتش به راحتی در داخل یا خارج از خانه پخش نمی شود. دلیلی وجود دارد که بسیاری از پیتزا فروشی ها از اجاق های آجری استفاده می کنند. آنها می توانند قبل از شروع به ترک خوردن یا خرد شدن به دمای بسیار بالایی برسند.

یک خانه آجری نه تنها می‌تواند در برابر وزیدن و پف کردن گرگ به خوبی عمل کند، بلکه در برابر بادهای شدید نیز مقاومت می‌کند. به دلیل این دوام، ممکن است واجد شرایط دریافت نرخ های بیمه کمتری باشید، اگرچه این بستگی به شرکت بیمه ای دارد که استفاده می کنید.

باب تسچودی، عضو هیئت بررسی تخصصی و سازنده و بازسازی کننده خانه مستقر در کارولینای شمالی، می گوید: «در حالی که آجر یک ماده عالی برای مقاومت در برابر باد در طوفان های بزرگ است، اما یک ماده متخلخل است.

خانه های آجری در برابر آسیب های جوی مقاوم هستند. خانه‌های آجری به لطف ساختار مستحکم خود، می‌توانند در برابر انواع شرایط آب و هوایی از جمله فشار بالا، رطوبت بالا، گرما و یخبندان مقاومت کنند.

آجرهای درجه دو، آجرهایی با کیفیت متوسط هستند و با فرآیند قالب گیری زمینی قالب گیری می شوند. این آجرها در کوره ها نیز سوزانده می شوند. اما به دلیل قالب گیری زمینی، سطوح صاف و همچنین لبه های تیز ندارند.

شکل آجرها نیز به دلیل ناهمواری در زمین نامنظم است. اینها همچنین بهترین نتایج را در استحکام و دوام خواهند داشت. گچ کاری صاف روی سازه آجری مورد نیاز است.

آجرهای درجه سه آجرهای بی کیفیتی هستند که عموماً برای سازه های موقتی مانند آجرهای نسوخته استفاده می شوند. اینها برای مناطق بارانی مناسب نیستند. آجرهایی از نوع آسیاب شده هستند و در گیره سوخته اند. سطح این نوع آجرها ناصاف بوده و دارای لبه های نامناسب می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.