پتو خارجی ترولاو موجب از بین رفتن گرفتگی های بدن می شود

انواع مختلفی از پتو خارجی ترولاو مانند زمستان، تابستان و سطوح گرما وجود دارد. توجه داشته باشید که پایین می تواند بسیار گرم باشد و رسانای خوبی برای رطوبت نیست، که ممکن است باعث تعریق شبانه شود.

پارچه های مصنوعی زیادی برای پتو استفاده می شود. اکریلیک و پلی استر رایج ترین آنها هستند. پتوهای مصنوعی گرم هستند اما تمایل دارند الکتریسیته ساکن را جذب کنند و تنفس نمی کنند و اجازه نمی دهند رطوبت از بین برود.

این پتوها روی موها، گرد و غبار و تارهای شل می‌چسبند، اما از جنبه‌های مثبت، پتوهای مصنوعی معمولاً از پشم یا پشم ارزان‌تر هستند. پشم گوسفند. اگر گرما در بالای لیست اولویت های شما باشد، پشم گوسفندی دنج، گرم و نه خیلی سنگین می تواند مناسب شما باشد. فلیس مخصوصاً در بین کودکان محبوبیت دارد و انواع مختلفی در دسترس است.

ولوکس که به عنوان پتوهای هتلی شناخته می شود حاوی یک فوم نازک است که توسط نایلون مخملی احاطه شده است. این پتوها ضد حساسیت هستند، می توانند چندین بار شستشو را تحمل کنند و بسیار گرم هستند. Vellux برای هر کسی که آلرژی دارد ایده آل است.

همراه با پارچه ها، پتوها دارای بافت های متفاوتی هستند که سطوح مختلف گرما و وزن را فراهم می کنند. به طور معمول در پتوهای پنبه ای یافت می شود، یک بافت حرارتی شل است و اجازه می دهد هوا آزادانه در گردش باشد.

دنج، سنگین و گرم از ویژگی های رایج پتوی بافتنی است. معمولاً اینها را می‌بینید که از پشم یا مواد مصنوعی ساخته شده‌اند. لحاف شده. پتوهای پایین برای جلوگیری از جابجایی محتویات در اطراف لحاف پوشانده شده اند.

پتوهای برقی ساخته شده از مواد مصنوعی، به شما امکان می دهند دما را به صورت دستی با سطح راحتی شخصی خود تنظیم کنید. برخی از آنها دارای کنترل دوگانه هستند، بنابراین دو نفر که یک تخت مشترک دارند می توانند طرف های مختلف پتو را با دمای دلخواه خود برنامه ریزی کنند. برای ایمنی، هرگز یک روتختی یا پتوی دیگری را روی پتوی برقی قرار ندهید و آنها را از کودکان دور نگه دارید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.