مردی که با کلاه کاسکت نیترینوس خودش را از پرتگاه پرت کرد اما آسیبی ندید

موتورسیکلت یا دوچرخه سواری یک روش حمل و نقل محبوب در سراسر جهان است، به ویژه در کشورهای در حال توسعه. متأسفانه، راکبان موتورسیکلت و دوچرخه در تصادف آسیب پذیر هستند.

آسیب های سر و گردن شایع ترین علت مرگ و آسیب شدید در بین موتورسواران و دوچرخه سواران است. کلاه کاسکت نیترینوساز بهترین محافظت در برابر آسیب سر را برای موتورسواران و دوچرخه سواران در تصادفات رانندگی فراهم می کند و توسط جامعه بین المللی به عنوان یکی از راه حل های کلیدی در کاهش خطر شناخته می شود.

 

حتی در یک تصادف موتورسیکلت با سرعت نسبتا کم، سایش شایع است و می تواند شدید باشد. دست ها و پاها به ویژه آسیب پذیر هستند و ساییدگی و شکستگی در قسمت پایین تنه و پاها بسیار شایع است و به دنبال آن آسیب به قسمت بالایی بدن و بازوها رخ می دهد.

لباس‌های محافظ معمولاً از ماهیچه‌ها و پوست در برابر سایش محافظت می‌کنند، خطر سوختگی در اثر تماس با فلز داغ را کاهش می‌دهند و از برخی از شکستگی‌ها پیشگیری یا کاهش می‌دهند. همچنین خطر عفونت ناشی از ورود خاک جاده به زخم های باز را کاهش می دهد.

با این حال، موتورسواران در کشورهای کم درآمد و متوسط معمولاً از لباس های محافظ استفاده نمی کنند. این احتمالاً تحت تأثیر هزینه لباس و ادراک ناراحتی ناشی از آب و هوای محلی است. مواد روشن و یا بازتابنده همچنین به سایر کاربران جاده کمک می کند تا متوجه دوچرخه سواران و موتورسواران شوند.

بهترین استراتژی های استفاده از کلاه کاسکت، پوشیدن کلاه کاسکت اجباری را برای همه سواران (شامل سرنشینان بزرگسال و کودک) قانونی می کند و از طریق اجرای استانداردها، بهبود کیفیت کلاه کاسکت فروخته شده را ترویج می کند. قانون توسط آموزش عمومی و اجرای دقیق پشتیبانی می شود.

NHTSA کلاه کاسکت یا سایر تجهیزات وسایل نقلیه موتوری را تأیید نمی کند، در عوض به فرآیند خود گواهینامه تکیه می کند. با این حال، ما آزمایش هایی را روی برخی از کلاه کاسکت انجام می دهیم تا مطمئن شویم که استاندارد ما را برآورده می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.