استفاده از مویز سیاه بدون هسته برای درمان سرطان کبد

مویز ها حاوی اسید هستند که می تواند باعث تحریک مخاط روده شود. این می تواند منجر به عواقب نامطلوب در بیماری هایی مانند گاستریت، پانکراتیت و ضایعات اولسراتیو دستگاه گوارش شود. به همین دلایل، حتی در صورت عدم وجود موارد منع مصرف، مصرف میوه های مویز سیاه بدون هسته با معده خالی توصیه نمی شود.

مویز سیاه تازه را می توان برای چند روز در یخچال نگهداری کرد. نیازی به شستشوی قبلی نیست، بنابراین میوه ها به سرعت خراب می شوند.

برعکس، اگر مویز های جمع آوری شده یا خریداری شده مرطوب هستند، باید قبل از قرار دادن در یخچال خشک شوند. مویز سیاه در فریزر چند ماه نگهداری می شود. لازم به ذکر است که خواص مفید مویز ها هنگام یخ زدن حفظ می شود.

مویز فرنگی سیاه سرشار از ویتامین ها و مواد مفید برای بدن در آشپزی برای تهیه غذاهای مختلف استفاده می شود.

مویز

آرد باید الک شود، سپس با کره مالیده شود تا خرد شود. شکر و یک عدد تخم مرغ را به مخلوط اضافه کنید، خمیر را ورز دهید، که باید آن را در فیلم بپیچید و به مدت 30 دقیقه در یخچال قرار دهید.

برای فیلینگ، پنیر دلمه، خامه ترش و سه عدد تخم مرغ را در مخلوط کن بزنید. شکر را به مزه اضافه کنید.

خمیر را باید به صورت رول کرده و به شکلی که با کاغذ پوست پوشانده شده است پهن کنید.

همه چیز را با توده کشک بریزید، مویز های مویز سیاه از قبل شسته و خشک شده را در بالا قرار دهید. در فر از قبل گرم شده با دمای 180 درجه به مدت 45-50 دقیقه بپزید.

مویز فرنگی سیاه حاوی کلسیم است که در اجرای بسیاری از فرآیندها در بدن نقش دارد. بخش قابل توجهی از عنصر در بافت استخوانی است.

کمبود یک ماده معدنی منجر به بیماری های جدی می شود. شکنندگی مو و ناخن، شکنندگی استخوان تنها اولین نشانه کمبود است.

شکستگی های مکرر ممکن است نشان دهنده پیشرفت پوکی استخوان باشد. این بیماری نیاز به درمان پزشکی دارد. کلسیم نقش مهمی در بدن کودک دارد. کمبود این عنصر در کودکان می تواند منجر به نقض وضعیت بدن، بیماری های دندانی و اختلال بینایی شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.