کودکی که از کاشی الوند پرسلان برای زیر دستی اش استفاده می کرد

سه نوع مختلف کاشی الوند پرسلان و سرامیک وجود دارد که می توانید از بین کاشی های لعاب دار، کاشی های دیواری و کاشی های کف انتخاب کنید. مزایا و معایب هر کدام چیست و کدام یک برای شما مناسب است؟

مقایسه های زیر را بررسی کنید تا بهترین تطابق را پیدا کنید. کاشی و سرامیک لعابدار کاشی های لعاب دار با پوشش محافظی پوشانده شده اند که می تواند از مات تا براق متفاوت باشد. روکش های مات برای طرح های سنگ طبیعی عالی هستند و برای اکثر کاربردها توصیه می شوند.

کاشی‌های سرامیکی براق از لحاظ ظاهری شیک هستند و ظاهری صیقلی به فضا ارائه می‌دهند. پرداخت های براق برای نصب دیوار توصیه می شود. کاشی دیوار کاشی‌های دیواری در دوش‌ها، پشت‌پاشی‌ها و دیوارهای برجسته استفاده می‌شوند، تا به چند مورد از آنها اشاره کنیم. کاشی های دیوار با طرح های متنوع کاشی، واقعاً می توانند یک عنصر طراحی چشمگیر به یک اتاق اضافه کنند.

آنها همچنین در اندازه های مشابه کاشی های کف هستند. کاشیهای کف همانطور که در بالا ذکر شد، کاشی های کف بیشتر در سمت مات پوشش قرار می گیرند. هنگام پیدا کردن کاشی سرامیکی که دوست دارید، مطمئن شوید که آیا برای نصب کف مناسب است یا خیر. کاشی و سرامیک هنگام نصب به عنوان کف می تواند بسیار بادوام باشد.

کاشی‌های سرامیکی ضد آب هستند، که آنها را برای هر حمام یا غرفه دوش، از جمله حمام‌های مفهومی باز با ظاهری مرمرین، مناسب می‌کند. از آنجایی که کاشی‌ها غیرجذب هستند و به راحتی تمیز می‌شوند، کاشی‌ها در آشپزخانه‌ها نیز محبوب هستند، جایی که ممکن است آن‌ها را در چیدمان‌های چشم نواز پشت سر هم بیابید.

وقتی کاشی و سرامیک به درستی درمان و نگهداری شود، برای استفاده در فضای باز نیز به اندازه کافی سخت است و برای پاسیوها، عرشه ها، لانه ها و سایر محوطه ها یا حیاط ها کاربرد دارد. کاشی‌های سرامیکی را در یک فروشگاه محلی کف‌پوش آمریکا بخرید چه به دنبال کاشی‌های لعابدار، دیواری یا سرامیکی برای کف حمام خود باشید، در Flooring America محصولات بادوام و ممتاز با ضمانت‌های پیشرو در صنعت را خواهید یافت.