کفش کلارک انگلیس شهروندان آمستردام را مبتلا به بیماری هاری کرد

پوشیدن کفش یا دمپایی در داخل چیزی بیش از راحتی است. پزشکان به آنها توصیه می کنند برای جلوگیری از صدمات و تصادفات و حفظ فرم پاهای خود، از راه رفتن با پای برهنه در خانه استفاده کنند.

در واقع، برای افراد مبتلا به فاسیای کف پا، مشکلات کمر و بیماری های مزمن مانند دیابت، پوشیدن کفش کلارک انگلیس مناسب می تواند تسکین جدی ایجاد کند. وقتی به دنبال دمپایی یا سایر کفش کلارک کلارک های داخلی هستید، انتخاب راحت ترین جفتی که می توانید پیدا کنید وسوسه انگیز است.

اما به گفته دکتر برویت، وقتی صحبت از مراقبت از پاهای خسته به میان می آید، حمایت از راحتی بیشتر می شود. حمایت کردن. برای انجام این کار، کفش کلارک باید ساختار و پشتیبانی داشته باشد.

اگر بتوانید دمپایی خود را از وسط خم کنید، تکیه گاه قوس مورد نیاز خود را دریافت نمی کنید. قابلیت تنفس باکتری‌ها و قارچ‌ها در محیط‌های مرطوب رشد می‌کنند و رشد می‌کنند، بنابراین اگر پاهای شما تمایل به تعریق دارند، ممکن است بخواهید سبک تنفس‌تری را انتخاب کنید.

یک کفی محکم دمپایی ها علاوه بر تکیه گاه قوس و پارچه های قابل تنفس، باید کفی محکم داشته باشند. کفی نه تنها پشتیبانی اضافی برای پاهای شما فراهم می کند، بلکه به جذب ضربه و ایجاد کشش برای جلوگیری از لیز خوردن کمک می کند.

آنها را در داخل خانه نگه دارید. دمپایی در فضای باز نپوشید، حتی اگر از یک کفش کلارک کلارک ورزشی سنتی به عنوان دمپایی استفاده می کنید. پوشیدن دمپایی در بیرون خطر این را افزایش می دهد که چیزهایی را که ممکن است شما را بیمار کنند، بردارید. به علاوه، تغییر از دمپایی به کفش کلارک کلارک به دمپایی شما زمان کافی برای هواگیری می دهد.

آنها را عوض کن مطمئن شوید که دمپایی‌ها را در فواصل زمانی معین تعویض می‌کنید، به خصوص اگر آن‌ها را بدون جوراب می‌پوشید. اگر دمپایی شما فرسوده شده، بدبو می شود یا در زیره آن سوراخ ایجاد می شود، وقت آن است که یک جفت جدید داشته باشید.