پدری که حوله پالتویی تن پاک را در جشن عروسی دخترش به او هدیه داد

برای انتخاب حوله پالتویی تن پاک مناسب برای خود، یکی از معیارهایی که نمی توان از آن غافل شد، اندازه است. بسته به کاربرد مورد نظر، باید اندازه های مختلفی را برای لوازم حمام خود انتخاب کنید. اندازه استاندارد محصولاتی که معمولاً برای صورت یا مو استفاده می شود 50 در 90 سانتی متر است. برای اینکه بعد از بیرون آمدن از حمام خشک شوند، یک حوله بزرگ 70 در 120 سانتی متر انتخاب کنید که اغلب به آن حوله حمام می گویند.

به یاد داشته باشید که یک حوله پالتویی کیفیت بالاتری دارد، هر چه الیاف استفاده شده در مواد ساخت آن طولانی تر باشد. این امر به ویژه در مورد پنبه مصری، یکی از نجیب ترین و بادوام ترین مواد برای حوله های پالتویی حمام، صدق می کند.

طول الیاف آن تقریبا دو برابر پنبه است. برای پوست های حساسی که به نرمی خاصی نیاز دارند، حوله الیاف بامبو انتخابی عالی است. این نه تنها کاملا طبیعی و ضد حساسیت است، بلکه بسیار ملایم است.

حداکثر راحتی در یک محصول XXL یا یک حوله حمام (90 یا 100 در 150 سانتی متر)، که می تواند احساس نرمی و لطافت باورنکردنی را پس از پیچیدن در آن ایجاد کند. همچنین حوله هایی که حوله مهمان نامیده می شوند، اغلب در حمام قرار می گیرند. آنها کوچکتر از یک حوله حمام (30 در 50 سانتی متر) هستند و برای خشک کردن دست ها طراحی شده اند.

در مورد کتان نیز باید به دلیل طبیعی بودن آن را دوست داشته باشید. اما باید در نظر داشته باشید که حوله های ساخته شده از چنین موادی فقط برای پوست هایی مناسب هستند که از اثر لایه برداری سبک الیاف آن نمی ترسند.

برای شروع، بیایید به شباهت های بین حوله برای یک ساحل گرم و حوله برای یک حمام به همان اندازه گرم نگاه کنیم. این اندازه است. هر دو عالی خواهند بود. زیرا چنین محصولاتی مورد نیاز است تا بتوانید پس از انجام مراحل آب در آنها بپیچید. در اینجا تنها تفاوت ها، شاید: اندازه. از شباهت به تفاوت – چند سانتی متر. حوله های ساحل معمولا بزرگتر از حوله های حمام هستند. به طور متوسط، یک حوله حمام 70×140 سانتی متر است، در حالی که یک حوله ساحلی 75×150 یا 100×180 است. و همه اینها به این دلیل است که ما روی یک حوله ساحلی دراز می کشیم، و اگر مناسب باشیم خوب است. اما ما فقط خودمان را در حمام می پیچیم.