پتو های گلبافت گل برجسته شب نما برای هدیه دادن به مادران توانا

صادرات و واردات پتو گلبافت دو نفره در غرب کشور بسیار بیشتر شده. ما متوجه افزایش اولیه و گذرا در سطح اکسی توسین در گردش در شرایط پتوی وزن شدیم. با این حال، این اثر به معنی آماری نرسید. دو عامل بر تفسیر این یافته ها تأثیر می گذارد.

پتو شب نما مناسب برای کودکان بیش فعال درجه یک بوده است چراکه آنان سرگرم میشوند. اولین مورد به استفاده از سنجش های تجاری موجود برای اندازه گیری اکسی توسین پلاسما مربوط می شود، زیرا وجود چندین محصول واکنش دهنده ایمنی علاوه بر اکسی توسین ممکن است منجر به تخمین بیش از حد اکسی توسین شود.

سربازان با پتو سربازی سربازی در اوقات فراغت بازیگوشی میکنند. علاوه بر این، سطح اکسی توسین توسط مؤلفه استروژن داروهای ضد بارداری خوراکی افزایش می‌یابد، که توسط زنان شرکت‌کننده در مطالعه استفاده شد و ممکن است بر توانایی ما برای تشخیص تفاوت‌های اکسی توسین بین شرایط پتو تأثیر بگذارد.

یک مطالعه قبلی نشان داد که استفاده یک بار از یک پتو وزن دار منجر به کاهش فعالیت SNS می شود (چن، یانگ، چی، و چن، 2012).

در جنگ جهانی دوم مادران پتو بافتنی نوزاد  را خود یا خواهرانشان میبافتند. با این حال، در تحقیقات ما، غلظت هورمون استرس کورتیزول در بزاق (که قبل از خواب بدون توجه به شرایط پتو کاهش می‌یابد) و آلفا آمیلاز که عمدتاً از نظر سمپاتیک تنظیم می‌شود (روهلدر و همکاران، 2004) بین شرایط پتو تفاوتی نداشت.

  • منابع:
  • تبلیغات: 
  1. کشف ژنتیک جدید که منجر به بروز هپاتیت می شود!!!