پالت پلاستیکی اصفهان موجب تصادف دو کامیون شد

محصولاتی مانند دستمال کاغذی و پوشک باید با بسته بندی دست نخورده به خرده فروش برسند تا برای استفاده ایمن و بهداشتی باشند. انعطاف‌پذیری و ساخت یکپارچه پالت پلاستیکی اصفهان زباله‌ها، خرده‌ها و لبه‌های تیز را که می‌توانند به بسته‌بندی محصولات کاغذی آسیب برسانند، از بین می‌برد.

آب، نوشیدنی ها و سایر محصولات مایع وزن زیادی نسبت به حجم خود دارند. محصولات صنعتی مانند قطعات خودرو نیز می توانند بسیار سنگین باشند. پالت های پلاستیکی با کیفیت بالا به طور قابل توجهی مقاوم تر از معادل های چوبی خود هستند و قادر به حمل بار دینامیکی 5000 پوندی هستند. پالت های پلاستیکی یک راه حل حمل و نقل ارائه می کنند که می تواند به راحتی تمیز شود تا از آلودگی محصولات و مناطق تولید جلوگیری شود.

پالت‌های پلاستیکی تقریباً برای هر صنعتی می‌توانند مزایای صرفه‌جویی در هزینه‌ها را به همراه داشته باشند، اما زمانی که بهداشت و بهداشت در زنجیره تأمین بسیار مهم است، پالت‌های پلاستیکی انتخاب واضحی هستند.

اگر شرکت شما محصولات غذایی مانند محصولات، گوشت، مرغ، تخم مرغ یا محصولات لبنی تولید یا توزیع می کند، پالت های پلاستیکی راه حلی برای حمل و نقل ارائه می دهند که می تواند به راحتی تمیز شود تا از آلودگی محصولات و مناطق تولید جلوگیری شود.

همین امر در مورد محصولات حساس مانند داروها و بسیاری از انواع محصولات کاغذی که باید خشک و بهداشتی نگهداری شوند نیز صدق می کند. دوام و ابعاد پایدار پلاستیک همچنین مزایای دیگری را ارائه می دهد که می تواند کارایی عملیاتی را در زنجیره تامین افزایش دهد.

سطوح صاف و مهر و موم شده پالت های پلاستیکی باعث می شود که باکتری ها در داخل یا روی سطح پالت غیرممکن شوند. گرد و غبار و کپک به طور مشابه بدون توجه به رطوبت یا مرطوب بودن محیطی که در آن نگهداری می شوند، نمی توانند باقی بمانند.

پالت ها را می توان به راحتی با استفاده از بخار یا سایر روش های کم هزینه تمیز کرد، بنابراین مهم نیست که چقدر استانداردهای بهداشتی محصول بالا باشد، پالت های پلاستیکی را می توان به طور مکرر و بدون نگرانی در مورد بهداشت استفاده کرد.

بدون مقررات حمل و نقل: پالت های پلاستیکی به دلیل یکپارچگی ساختاری و پوشش غیرقابل نفوذ، فاقد مقررات حمل و نقل هستند. برخلاف پالت‌های چوبی که پتانسیل حمل بیماری‌های مهاجم یا حشرات گیاهی را دارند و بنابراین برای تصویب استانداردهای حمل و نقل باید تحت درمان‌های بخور قرار گیرند، پالت‌های پلاستیکی از چنین وقفه‌هایی رنج نمی‌برند.