ورق گالوانیزه رنگی دست دوم به عنوان کلاج در ماشين بكار گرفته شد

ورق گالوانیزه رنگی دست دوم و گالوالوم به طور گسترده ای به عنوان مصالح سقف استفاده می شوند. ورق گالوانیزه با روی خالص پوشیده شده است. در حالی که پوشش گالوالوم شامل روی، آلومینیوم و سیلیکون است. 

ترکیب روی و آلومینیوم ورق های GL را در برابر خوردگی و حرارت مقاومت بهتری ارائه می دهد. داده ها نشان می دهد که سقف GL می تواند تا بیش از 50 سال دوام بیاورد. علاوه بر این، ظاهر صاف تری را با اسپنگل های یکنواخت ارائه می دهد. در این صورت ورق سقف گالوالوم بهتر است. با این حال، پوشش گالوالوم در صورت خراشیدگی یا فرورفتگی، مانند لبه برش، به راحتی شکسته می شود.

 در هنگام نصب ورق سقف GL لازم است لبه بریده شده رنگ آمیزی شود. علاوه بر این، ورق گالوالوم برای جاهایی که حیوانات محبوس هستند مناسب نیست، زیرا گاز آمونیاک فلز را تجزیه می کند. فقط با توجه به محیط کاربری و بودجه خود ورق سقف مناسب را انتخاب کنید. 

قیمت فوب ورق های سقف گالوانیزه از 600 دلار تا 1200 دلار در هر تن متغیر است. این تحت تأثیر ضخامت، اندازه، طراحی و ضخامت پوشش روی است. در سال‌های اخیر قیمت فولاد افزایش یافته است. به عنوان یک تولید کننده سقف فولادی GI، فولاد Wanzhi قول می دهد که قیمت فروش مستقیم کارخانه را به شما ارائه دهد. همچنین برای سفارشات عمده تخفیف های بسیار خوبی در نظر خواهیم گرفت. اگر به دنبال ورق سقف فولادی گالوانیزه هستید برای دریافت آخرین لیست قیمت با ما تماس بگیرید.

آیا ورق سقف فولادی گالوانیزه گران است؟

در مقایسه با سایر سقف های فلزی مانند ورق های سقف آلومینیومی، قیمت ورق های سقف GI کمتر است. علاوه بر این، استفاده از آن بادوام است و می تواند چندین دهه دوام بیاورد. وزن سبکی دارد که نصب آن را آسان و سریع می کند تا هزینه های شما کاهش یابد. بنابراین، ما می خواهیم بگوییم که سقف گالوانیزه راه راه خیلی گران نیست. به عنوان یک عمده فروش محصولات فولادی، فولاد Wanzhi قول می دهد رقابتی ترین قیمت را به شما ارائه دهد. فقط برای جزئیات با ما صحبت کنید!