مردی که بجای آجر سفال پرشین در ساخت خانه خود از سنگ طلا استفاده کرد

آجر سفال پرشین و بلوک روش ساخت کندتری نسبت به اسکلت چوبی است. ممکن است 20 هفته بیشتر طول بکشد تا در بنایی ساخته شود، در مقابل 12 تا 14 هفته برای قاب چوبی. اما با در نظر گرفتن زمان تحویل قاب چوبی، زمان بندی ها کم و بیش یکسان می شود.

بنابراین، در حالی که اولین آجر را می توان در لحظه ای که مجوز برنامه ریزی را دریافت کردید روی پایه ها گذاشت، می توانید 12 تا 16 هفته منتظر بمانید تا قاب شما ساخته و تحویل شود. سرعت آهسته ساخت و ساز آجر به خودی خود می تواند یک عامل جذاب باشد.

آجرها خود جرم حرارتی بالایی دارند (یعنی توانایی ذخیره گرما). از نظر عملی، این بدان معنی است که دیوارهای شما گرما را در طول روز جذب می کنند و در شب به آرامی آن را آزاد می کنند و به حفظ دمای یکنواخت کمک می کنند.

و در حالی که آجرها به اندازه چوب امتیاز سبز ندارند، با اعتبار کربن صفر آن، آجرها محصولی به طور شگفت انگیزی پایدار و سازگار با محیط زیست هستند که اغلب در بریتانیا از موادی ساخته می شوند که در غیر این صورت به سمت دفن زباله می رفتند از سوخت خاکستر پودر شده نیروگاه ها ساخته می شوند و در پایان عمرشان کاملاً قابل بازیافت هستند.

همچنین ناگفته نماند که دیوارهای آجری فوق العاده بادوام هستند – آنها را به خوبی نگهداری می کنند و به راحتی می توانند قرن ها دوام بیاورند. در نهایت، برای ساختمانی که نه تنها سازگار با محیط زیست است، بلکه به نظر می رسد چندین دهه است که پابرجا بوده است، می توانید از آجرهای احیا شده استفاده کنید.

آجرهای با کیفیت متوسط که با قالب گیری زمینی ساخته می شوند. سطوح و لبه های آنها به اندازه آجرهای درجه یک صاف نیست. آنها قوی و بادوام هستند اما نیاز به گچ کاری صاف دارند. آجرهای بی کیفیت عمدتاً برای سازه های موقت استفاده می شوند. اینها برای ساخت خانه استفاده نمی شوند. آنها دارای لبه های ناهموار و سطوح ناهموار هستند.

در نتیجه سوزاندن بیش از حد، اینها خرد شده و به عنوان سنگدانه در ساخت بتن استفاده می شوند. آنها بی کیفیت ترین آجرها در بین تمام کلاس ها هستند. جفت کردن آجرهای سفالی سوخته درجه یک با ابزارهای آجرکاری باکیفیت، نمای زیبایی به نمای بیرونی خانه شما می بخشد.