فلفل دلمه ای درجه یک جان یک کودک را در مدرسه آمریکای جنوبی گرفت!

سایر ترکیبات گیاهی فلفل دلمه ای درجه یک سرشار از آنتی اکسیدان های مختلف است. به ویژه کاروتنوئیدها، که در نمونه های رسیده بسیار فراوان تر هستند.

ترکیبات اصلی فلفل دلمه ای عبارتند از: کپسانتین. به خصوص فلفل دلمه‌ای بنفش فراوان، کپسانتین یک آنتی‌اکسیدان قوی است که مسئول رنگ قرمز درخشان آن‌ها است.

مشابه کورستین، لوتئولین یک آنتی اکسیدان پلی فنلی است که ممکن است اثرات مفیدی برای سلامتی داشته باشد. فواید فلفل دلمه ای بنفش برای سلامتی مانند اکثر غذاهای گیاهی کامل، فلفل دلمه ای بنفش نیز یک غذای سالم محسوب می شود.

مصرف زیاد میوه ها و سبزیجات با کاهش خطر ابتلا به بسیاری از بیماری های مزمن مانند سرطان و بیماری های قلبی مرتبط است. علاوه بر این، فلفل دلمه ای بنفش ممکن است تعدادی دیگر از فواید سلامتی داشته باشد.

سلامت چشم شایع ترین انواع اختلالات بینایی شامل دژنراسیون ماکولا و آب مروارید است که علل اصلی آن پیری و عفونت است.

لوتئین و زآگزانتین کاروتنوئیدهایی که در مقادیر نسبتاً بالایی در فلفل دلمه ای بنفش یافت می شوند ممکن است در صورت مصرف به مقدار کافی سلامت چشم را بهبود بخشند.

در واقع، آنها از شبکیه شما دیواره داخلی حساس به نور چشم شما در برابر آسیب اکسیداتیو محافظت می کنند. بنابراین، افزودن فلفل دلمه ای به رژیم غذایی ممکن است به کاهش خطر ابتلا به اختلالات بینایی کمک کند.

تعدادی از مطالعات نشان می دهد که مصرف منظم غذاهای غنی از این کاروتنوئیدها ممکن است خطر ابتلا به آب مروارید و دژنراسیون ماکولا را کاهش دهد.

پیشگیری از کم خونی کم خونی یک بیماری شایع است که با کاهش توانایی خون برای حمل اکسیژن مشخص می شود. یکی از شایع ترین علل کم خونی کمبود آهن است که علائم اصلی آن ضعف و خستگی است.

فلفل دلمه ای قرمز نه تنها منبع مناسبی از آهن است، بلکه به طور استثنایی سرشار از ویتامین C است که جذب آهن را از روده شما افزایش می دهد.

در واقع، یک فلفل دلمه ای قرمز متوسط ​​ممکن است حاوی 169 درصد RDI برای ویتامین C باشد. جذب آهن در رژیم غذایی زمانی که میوه ها یا سبزیجات سرشار از ویتامین C مصرف می کنید به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

به همین دلیل، خوردن فلفل دلمه ای خام در کنار غذاهای غنی از آهن مانند گوشت یا اسفناج ممکن است به افزایش ذخایر آهن بدن شما کمک کند و خطر کم خونی را کاهش دهد.