در لامپ هالوژن پنلی الماس های صورتی دیده شد

این مقاله توسعه و کاربرد لامپ هالوژن پنلی تنگستن را از زمان اولین معرفی آنها بررسی می کند. چرخه هالوژن تشریح شده و مزایای استفاده از ترکیبات برم در گاز پرکننده برخی از لامپ های هالوژن نشان داده شده است.

مشکلات زیادی از استفاده از هالوژن ها به وجود آمده است. راه هایی که در آنها با توسعه فرآیندهای تولید جدید و تکنیک های کنترل فرآیند مناسب غلبه کرده اند، مورد بحث قرار می گیرند.

کاربردهای فعلی بسیار زیاد است و مهمترین آنها بررسی شده است، جزئیات لامپ مربوطه در جدول آورده شده است. دلایلی ارائه می شود که چرا بعید است لامپ های هالوژن جایگزین انواع GLS شوند. در عوض آنها به تکمیل آنها ادامه خواهند داد.

اتحادیه اروپا اخیراً ممنوعیت لامپ های هالوژن را اعلام کرد تا مردم را متقاعد کند که به لامپ های LED روی بیاورند. بعید است که ابروهای زیادی بالا بیاورد. به هر حال، تعداد زیادی لامپ مختلف در بازار وجود دارد.

برخی از آنها توسط یک رشته داغ سفید (لامپ های رشته ای مانند هالوژن)، برخی با تخلیه الکتریکی از طریق گاز (مانند لامپ های فلورسنت) و برخی از طریق عبور الکترون ها از یک نیمه هادی (LED) نور تولید می کنند.

LED ها دستگاه های ولتاژ پایینی هستند و نوری که می دهند به مدار پنهان شده در خود لامپ بستگی دارد که جریان متناوب را برای تامین ولتاژ پایین مورد نیاز LED تغییر می دهد.

برخی مدارهای الکترونیکی برای کاهش تغییرات ولتاژ تغذیه کافی نیستند و این فرآیند می تواند سوسو ایجاد کند.برخی از ال ای دی ها بد سوسو می زنند، برخی کمی سوسو می زنند و برخی اصلا سوسو نمی زنند.

مردم ممکن است هنگام خرید LED متوجه نشوند که سوسو زدن از یک لامپ به لامپ دیگر چقدر متفاوت است. همه چیز به مدار مخفی بستگی دارد.LED ها از نظر انرژی کارآمدتر هستند و می توانند به تعهدات برای کاهش انتشار کربن از تولید برق کمک کنند.

با این حال، سوسو زدن یک مشکل را ثابت کرده است، همانطور که قبلا در مورد نور فلورسنت وجود داشت.لامپ های هالوژن دارای سوسو زدن کمی هستند زیرا فیلامنت سفید داغ می شود و نور را در طول چرخه تامین برق حفظ می کند.