دانشمندی با اسباب بازی در شیراز توانست کاغذ نسوز تولید کند

بازی کردن با قطعات کوچک مانند تخم مرغ اسباب بازی در شیراز برای کودکان زیر 3 سال ناخوشایند است. والدین باید در حین بازی در آب یا انجام فعالیت هایی مانند ترومبون و تاب حتما در کنار کودکان باشند. بازی، دویدن و کوهنوردی در فضای باز برای کودکان بسیار مهم است. اما توصیه می شود این کار را در حضور بزرگسالان انجام دهند.

رشد حرکتی در کودکان با یادگیری رسیدن، خزیدن، بالا رفتن و تعادل شروع می شود. از طرف دیگر، رشد حرکتی ظریف با نگه داشتن و جدا کردن اسباب بازی های کوچک توسعه می یابد. رشد حرکتی ظریف شامل هماهنگی عضلات کوچک است.

در این فرآیند، بلوک ها، لگوها، جداول فعالیت بسیار مفید هستند. باز هم از طریق اسباب‌بازی‌ها، کودک شما حس مالکیت و اشتراک‌گذاری را می‌آموزد. بنابراین در حین بازی شروع به یادگیری قوانین اجتماعی زندگی می کند.

تبعیض قائل شدن بین دختر و پسر در انتخاب اسباب بازی کاملاً اشتباه است. بگذارید دخترها با ماشین و پسرها با عروسک ها بازی کنند. آنها می توانند با این اسباب بازی ها نقش های عزیزان خود را تقلید کنند.

توجه داشته باشید که اسباب بازی هایی که برای فرزندتان انتخاب می کنید از چه موادی ساخته شده اند. به گروه سنی این اسباب بازی ها توجه کنید. فقط به این دلیل که اسباب بازی هایی که خریداری می کنید گران هستند به این معنی نیست که خوب خواهند بود.

همچنین خرید بیش از حد اسباب بازی می تواند آنها را سیری ناپذیر و ناراضی کند. حتی اگر اسباب‌بازی‌های زیادی خریده‌اید، بیرون آوردن آن‌ها به صورت گروهی به فرزندتان اجازه می‌دهد با شادی بیشتری بازی کند.

اسباب‌بازی‌های دو تکه از توانایی‌های درک بهتر پشتیبانی می‌کنند، در حالی که زمان بازی با اسباب‌بازی‌های دو تکه طولانی‌تر است. در طول این ماه ها، آنها کشف می کنند که چگونه می کوبند، لانه می کنند، می چرخند، می چرخند، فشار می دهند، فشار می دهند، می کشند، باز می کنند، می بندند، مکانیسم های ساده ای کار می کنند، اسباب بازی ها را پر و خالی می کنند، و از این گونه اسباب بازی ها لذت می برند. توپ های رنگی یا نورانی که هنگام پرتاب نمی شکنند، صدا تولید می کنند، اسباب بازی های مناسبی هستند.