خرما در قطر موجب صلح این کشور با کشورهای اروپایی شد

خرما در قطر فوق العاده همه کاره است و یک میان وعده خوشمزه درست می کند. آنها اغلب با غذاهای دیگر مانند بادام، کره آجیل یا پنیر نرم ترکیب می شوند. خرما همچنین بسیار چسبنده است که باعث می شود به عنوان چسب در محصولات پخته شده مانند کلوچه ها و میله ها مفید باشد. همچنین می‌توانید خرما را با مغزها و دانه‌ها ترکیب کنید تا تنقلات سالم یا توپ‌های انرژی‌زا درست کنید.

علاوه بر این، می‌توانید از خرما برای شیرین کردن سس‌ها مانند سس‌های سالاد و ماریناد استفاده کنید یا آن‌ها را با اسموتی و بلغور جو دوسر مخلوط کنید. توجه به این نکته ضروری است که خرما کالری بالایی دارد و طعم شیرین آن باعث سهولت در خوردن آن می شود. به همین دلیل بهتر است در حد اعتدال مصرف شوند.

روش های مختلفی برای خوردن خرما وجود دارد. آنها معمولاً به صورت ساده خورده می شوند اما می توانند در سایر غذاهای محبوب نیز گنجانده شوند. خرما میوه ای سالم است که باید در رژیم غذایی خود بگنجانید.

آنها سرشار از چندین ماده مغذی، فیبر و آنتی اکسیدان هستند که همگی ممکن است فواید سلامتی از بهبود هضم تا کاهش خطر بیماری را داشته باشند. راه های مختلفی برای افزودن خرما به رژیم غذایی وجود دارد. یکی از روش های محبوب خوردن آنها به عنوان یک شیرین کننده طبیعی در غذاهای مختلف است. آنها همچنین یک میان وعده عالی درست می کنند.

یافتن خرما به شکل خشک آن آسان‌تر است، اگرچه این خرما نسبت به میوه‌های تازه کالری بیشتری دارد، بنابراین مصرف آن در حد اعتدال مهم است. خرما قطعا ارزش افزودن به رژیم غذایی خود را دارد، زیرا هم مغذی و هم خوشمزه است.

سعی کنید خرما را به یک وعده غذایی یا میان وعده این هفته اضافه کنید. اگر از این افزودنی لذت می‌برید، آن را به وعده‌های غذایی و میان‌وعده‌های بیشتری اضافه کنید.