تشویق پانصد میلیونی فوتسالان نوجوان کشور!

رییس فدراسیون فوتسالان کشور برای تشوق نوجوانان وعده هدیه پانصد میلیونی داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله زیر را مطالعه کنید.

 

زردچوبه هندی

افراد مسنی که دارای ناراحتیهای مفصلی و استخوانی هستند می توانند از زردچوبه هندی اصل به عنوان یک خمیر به روی ناحیه مورد نظر استفاده کنند به این گونه که مقداری زردچوبه را کمی شیر و یا آب و عسل ترکیب کنید تا به شکل خمیری در بیاید و آن را به صورت یک لایه نازک در محل مورد نظر بزنید و بعد خشک شدن آن را آب کشی کنید این امر باعث می شود تا بسیاری از بیماریهای ارتوروزی کاهش پیدا کند.

مبل چستر

لازم به ذکر است مبل چستر که همان مبل های حفره دار است و در بیشتر خانه ها دیده می شود و بخاطر راحتی و ظاهر خوب طرفداران زیادی دارد. مبل های سبک لاوسن که حتی از ظاهر آنها نیز می توان به راحتی آنها پی برد چرا که این مبل ها از ساختار بالشتی تشکیل می شوند و واقعا هم بسیار راحت و لطیف هستند.

ترشی بادمجان

اساسا ترشی بادمجان شکم پر دارای مزه بسیار لذیذی است این ترشی طرفداران بسیار بالایی را دارا است و می توان آن ها را به صورت خانگی و یا صنعتی تهیه کرد، نوع خانگی این محصولات بسیار سالم بوده و توسط خانم های خانه دار و خوش سلیقه تهیه می گردد‌ انواع ترشی هایی که به صورت صنعتی و در کارخانه جات مختلف تهیه می گردند نیز طرفداران خاص خود را دارا هستند و دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند.

زرشک سیاه تهران

امروزه یکی از پر استفاده ترین محصولاتی که در پخت غذا بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و دارای محبوبیت و کاربرد و طعم بسیار جذابی در بین مردم شناخته شده می باشد. و از زرشک سیاه تهران در کرمانشاه و سمنان در پخت بسیاری از غذاها مصرف و استفاده می شود. این رو می توان گفت زادگاه این محصول در کشورمان ایران می باشد و هرساله بسیاری از این محصول خوشمزه و کاربردی به کشورهای مختلفی صادر می شود.