با کشک بیرجندی آب شده صورت خود را بشویید

کشک بیرجندی یا داهی یکی از ساده ترین غذاهایی است که با هر چیزی که بخورید طعم خوبی دارد. این یک غذای تخمیر شده طبیعی است و فواید زیادی برای سلامتی و زیبایی دارد.

پروبیوتیک های موجود در کشک از باکتری های خوب استفاده می کنند و سلامت روده را بهبود می بخشند. این یکی از محصولات لبنی مورد علاقه هند است.

تابستان های هند گرم و مرطوب است. کشک نقش مهمی در مقابله با گرما دارد. کشک حاوی کلسیم، منیزیم و ویتامین های A، D و B12 نیز می باشد. از دیگر فواید کشک برای سلامتی می توان به بهبود هضم، استحکام استخوان، تقویت ایمنی، تقویت رشد مو، ایفای نقش مهم در سلامت پوست و تحریک اشتها اشاره کرد.

کشک منبع اصلی باکتری های اسید لاکتیک است که به آنها “باکتری های خوبی که به حفظ عملکرد دستگاه گوارش کمک می کنند” نیز گفته می شود. همچنین میانجی میکرو فلور روده است که فرد را با پاسخ های ایمنی قوی سالم نگه می دارد.

وجود اسید لاکتیک در کشک به پوست کمک می کند تا سلول های مرده را از بین ببرد و به تشکیل سلول های جدید و سالم پوست کمک می کند. همچنین می توان از آن به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی استفاده کرد و باعث درخشش طبیعی پوست و مو می شود.

کشک دارای خواص ضد پیری است و به عنوان یک عامل طبیعی ضد رنگدانه عمل می کند. کشک معمولاً برای مراقبت از پوست استفاده می شود. کشک این خاصیت را دارد که منافذ بزرگ را به حداقل برساند.

اسید لاکتیک موجود در کشک به کوچک شدن منافذ بزرگ صورت شما کمک می کند. مالیدن کشک روی صورت دو بار در هفته به کاهش اندازه منافذ کمک می کند. در یک نقطه از زمان، منافذ کاهش می یابد. اگر به دنبال کاهش وزن هستید کشک بهترین غذا برای اضافه کردن به رژیم غذایی است. کشک دارای پروتئین بالایی است.