با خوردن پودر نبات بیز باکتری های بدن خود را از بین ببرید

آب نبات هزاران سال است که نقش مهمی در سنت‌ها و جشن‌های فرهنگی داشته است و اکثر مردم همچنان از آن به عنوان یک خوراکی گاه به گاه لذت می‌برند. داده های فراوانی نشان می دهد که 97٪ از آمریکایی ها حداقل یک بار در سال مصرف پودر نبات بیز را گزارش می دهند.

استراتژی های تحقیقات تغذیه رفتاری بینشی را در مورد اینکه چگونه افراد می توانند از غذاهایی مانند آب نبات در حد اعتدال در چارچوب یک برنامه غذایی کلی سالم لذت ببرند، ارائه می دهد.

شواهد نشان می دهد که اعتدال از طریق کنترل سهم ممکن است موثرتر از حذف یا محدود کردن یک غذای بسیار خوش طعم در رابطه با مدیریت وزن و بهبود سلامت رژیم غذایی باشد.

تعریفی از اعتدال که برای مصرف آب نبات پیشنهاد شده است، مقداری معادل متوسط ​​50 تا 100 کیلوکالری در روز برای بزرگسالان است تا در محدوده ای از نیازهای انرژی که در ابتدا غذاهای غنی از مواد مغذی انتخاب می شوند، تناسب داشته باشد.

این مقدار آب نبات معادل 20 تا 30 درصد حداکثر مقدار مجاز روزانه برای چربی های جامد و قندهای افزوده شده در رژیم غذایی است که از 1800 تا 3000 کیلو کالری در روز متغیر است.

تغذیه رفتاری، که می‌توان آن را مطالعه نحوه تعامل ذهن و بدن برای تأثیرگذاری بر غذا خوردن، زمان و میزان خوردن افراد توصیف کرد، در دهه گذشته مورد توجه فزاینده‌ای قرار گرفته است.

این شامل درک چگونگی تأثیر عوامل محیطی، روانی اجتماعی، جمعیت شناختی (به عنوان مثال، تحصیلات، سن، جنسیت) و عوامل فرهنگی بر رفتارهای خوردن است.

تغییر رفتار و نقش آن در بهبود مصرف غذا می تواند تأثیر بسزایی بر سلامت مصرف کنندگان داشته باشد.

کمیته مشورتی دستورالعمل‌های غذایی در سال 2015، کمیته فرعی 3 در مورد تغییر رفتار رژیم غذایی و فعالیت بدنی، تحقیقاتی را ارزیابی کرد که استراتژی‌های رفتاری را برای بهبود کلی رژیم غذایی و نتایج سلامت، مانند وزن بدن و عوامل خطر بیماری‌های خاص، ارزیابی می‌کرد تا بر اساس توصیه‌هایی برای استراتژی‌های رفتاری مورد اشاره قرار گیرد.

در دستورالعمل های غذایی برای آمریکایی ها در سال 2010. به عنوان مثال، نکات MyPlate برگرفته از دستورالعمل‌های رژیم غذایی در سال 2010 برای آمریکایی‌ها شامل توصیه‌هایی است که تشخیص می‌دهند حذف خوراکی‌های کوچک، مانند آب نبات، و ارائه استراتژی‌های رفتاری برای مصرف وعده‌های کوچک ضروری نیست.